سوالات متداول
آیا امکان بازگشت کالا وجود دارد؟
بله.
در صورت مطابقت با قوانین عودت کالا امکان بازگشت کالا وجود دارد.
آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
بله
برای محصولاتی که مشخص شده است امکان تحویل در محل فعال میباشد.
چگونه اطمینان کنم که بعد از خرید ، کالا به دستم خواهد رسید؟
علاوه بر سابقه و تجربه کاری بالای شرکت ماهان پردازش افراز ارس ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه خاص با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا برای خرید از ماهان افزار حتما باید درسایت عضو باشم؟
بله
با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید
با عضویت در فروشگاه ماهان افزار میتوانید:
سریعتر و سادهتر خرید کنید
به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
سفارشات قبل از ساعت 13 همان روز پردازش و ارسال میشوند.
سفارشات از ساعت 13 الی 16 همان روز پردازش و روز کاری بعد ارسال میشوند.
سفارشات بعد ساعت 16 روز کاری بعد پردازش و ارسال میشوند.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
فروشگاه ماهان افزار با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
توجه داشته باشید که 90009052 تنها شمارهی است که ماهان افزار از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند.